vrijdag 11 mei 2018

Sending You Oceans Of Love

Hallo!

Velen hadden vandaag een dagje vrij, maar ik niet. Ik was vanmorgen al vroeg uit de veren, vertrok naar het werk en toen ik vanmiddag gedaan had fietste ik meteen door naar de bouw.
Intussen staat de voorgevel al zo goed als helemaal op hoogte alsook de twee zijgevels, het begint al echt op een huis te lijken!

Al enkele dagen zat ik te tobben over de nieuwe challenge bij CASology, het trefwoord is deze keer Marine. Dus ging ik vanavond aan de slag...

Eerst zocht ik alle stempelsetjes die ook maar iets met de zee te maken hadden bij elkaar en koos uiteindelijk toch voor de Mermazing set van MFT. Daarna een strookje papier gesneden, wat Distress Inkt en ...


tadaa ... 'n tof en simpel kaartje klaar!

Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Sarah

7 opmerkingen:

Monique zei

Een supermooi simpel kaartje!
Lieve groetjes, Monique

GerJanne zei

Wat mooi is deze geworden! Heel CAS en toch het marine thema. Knap gedaan....

Ellen zei

Super mooi kaartje!

Martha zei

Hoi hoi sarah
Ik vind het altijd moeilijk een simpel kaartje te maken, jij weet er wel raad mee!
Supermooi kaartje passent bij het thema!
Liefs Martha

Jacquie Southas zei

I love your wavy, ocean panel! Thanks for sharing with us at CASology this week!

Joyce zei

Love your river with the fish in it. Great CAS design. Thanks so much for playing along at CASology this week.

Janet a.k.a. swanlady21 zei

Love the wavy colourful panel. A great CAS design. Thanks for joining in the fun as CASology this week.