dinsdag 3 januari 2017

Gelukkig Nieuwjaar! - Add a little confetti to each day

Dag lieve allemaal!

Bij deze wil ik jullie nog een gelukkig nieuwjaar wensen! Dat 2017 vooral een gezond en gelukkig jaar mag zijn voor jou en je familie. Boordevol met liefde, plezier en inspiratie natuurlijk!

December was een drukke maand. Verjaardagen, leren met mijn neefje en koffers pakken.
Yep, dit jaar vierden we kerst niet thuis maar zo'n 1000km verderop. Door de drukte speelde ik zelfs het adres kwijt van mensen die we eens hebben leren kennen die 1000km verderop.
Toen we terug kwamen van vakantie lag er gelukkig een kaartje van onze Duitse vrienden op ons te wachten, helemaal blij was ik toen ik zag dat ze hun adresgegevens achter op de enveloppe hadden geschreven! Voor een kerstkaartje was ik te laat, dus maakte ik vandaag nog snel een nieuwjaarskaart. Morgenvroeg gaat deze kaart dus op de bus richting Hamburg!


















De basis is een rechthoekige kraftkaart. Daarop washitape van de Action. Die zag ik laatst liggen en vond hem zo feestelijk dat ik besloot van 'm mee te nemen. Het was een setje van drie. Eén tapeje met driehoekjes, de ander met confetti en als laatste ééntje met de tekst "Add a little confetti to each day". Die vond ik wel op een nieuwjaarskaart passen en dus was het kaartje al snel geboren. Nog even het nieuwe jaartal erop, in het blinkend goud, met de cijfers van Craft Emotions en meer was er niet nodig om hem aan te kleden.

Ik laat dit kaartje aan volgende challenges meedoen:
Cards und More: Challenge #7 - Anything goes with Sprakle/Glitter
DCL #266 - Nieuwjaarskaart

Veel liefs,
Sarah

11 opmerkingen:

!neke zei

Mooie kaart en ook een top 2017 gewenst !

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
bedankt voor je wens,
voor jou en je familie ook een heel goed 2017!
prachtige kaart heb je gemaakt!
Liefs van Martha

Rosina zei

Heel mooi dit nieuwjaarskaartje Sarah..chique met die gouden touce ...

groetjes Rosina

Hermien zei

Voor jou ook de beste wensen Sarah, dat al je wensen uit mogen komen in 2017.
Wij vierde kerstmis een kleine 700km van huis in Oostenrijk, heerlijk.
Je kaartje is super feestelijk...

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Ha Sarah,
fijn dat jullie het mooi hebben gehad, zo ver weg! Je kaartje is prachtig en wordt vast met blijdschap ontvangen! Nu weer wat rust in de maand januari?
Ik mail je binnenkort, hoor. Hier was het ook zo druk, maar in januari ook wat rustiger.
Lieve groetjes,
GerJanne

Rosalien Zwackhalen zei

Jij ook de beste wensen voor 2017. :)
Je kaart is super, dat goud geeft het een feestelijk en sjiek uiterlijk.
Leuk dat je meedoet met de DCL.

Erica ♥ zei


Erg leuke nieuwjaarskaart,
mooi met de tape erop ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Marjan zei

Prachtige en chique kaart! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers.

Margot zei

Mooi zacht kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Carole Wright zei

Lovely sparkle card thank you for entering here at Cards Und More x

Ellen zei

Een echte Nieuwjaarskaart! Leuk!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen