vrijdag 13 januari 2017

Een Kleurrijk 2017 Gewenst!

Dag lieve allemaal!

Toen we na ons kerstverlof terug kwamen van bij onze lieve vrienden in Oostenrijk lag er een stapel post op ons te wachten. Een hoop reclame en folders natuurlijk, maar ook kerstkaartjes! De persoon die dagelijks de postbus kwamen leeg maken stond er van te kijken!
"Er ligt nogal een stapel post op jullie te wachten", klonk het. "Volgens mij allemaal kerstkaartjes". Vrij normaal want we versturen er zelf ook heel wat kaartjes.
Uit onverwachte hoek kwam er een "extra" kaartje! Een neef langs vaders' kant stuurde een kerstkaartje. We zien elkaar regelmatig en zeker tijdens de carnavalsperiode, dat is dan ook altijd de uitgelezen kans om bij te praten. We hebben elkaar nog nooit een kerstkaartje gestuurd, maar dit jaar lag er van hun eentje op tafel. Dus er moest natuurlijk een kaartje terug. Een kerstkaartje ging niet meer, dus vandaag nog even snel aan de maak voor een nieuwjaarskaartje.

En het werd echt een nieuwjaarskaartje! Ocharm maar 7x7cm groot, maar staat wel superlief!
Nu ik naar het kaartje kijk zie ik opeens dat ik ook de kleuren van carnaval erin heb verwerkt, grappig...


Met de cijfermal van Craft Emotions stanste ik 2017 uit. Die kleurde ik met de Twinmarkers van Action. Nog snel een geschreven tektst erbij en het kaartje was vol!
Mama vertelde vroeger altijd dat je tot en met de 3e week van januari nog nieuwjaar mag wensen, dus het kan nog, gelukkig!

Ik wil 'm ook nog graag linken bij Dutch Card Lovers, zoals jullie uit één van mijn vorige berichtjes wel weten vragen ze daar namelijk een nieuwjaarskaart.

Bedankt voor jullie bezoekje en tot blogs!
Sarah

9 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Mooi en kleurrijk kaartje ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Ellen zei

Een echte Nieuwjaarskaart! Leuk!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

!neke zei

Helemaal leuk !

Marjan zei

Heel erg leuk zo'n spontane kaart die je dan krijgt en jouw al net zo leuke kaartje zal zeker op prijs gesteld zijn! Leuk dat je zelf de tekst geschreven hebt. Dank je wel voor het meedoen met DCL, Sarah!

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een gaaf gedaan met de tekst. :) Super leuke kaart.
Bedankt voor je deelname bij de DCL.

Hermien zei

Mooie kleurrijke nieuwjaarswens Sarah.

Groetjes Hermien

Ellen zei

Superleuk gedaan hoor!

GerJanne zei

Leuk zeg! Goed bedacht met die gekleurde cijfers!
Groetjes,
GerJanne

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
altijd fijn een kaartje te krijgen immers!!!
Heel mooi gemaakt en geschreven!
Ook onderstaand bloemenkaartje vind ik supermooi!
Liefs van martha