donderdag 1 september 2016

One layer card

Hoi allemaal!

Hebben jullie de hitte overleefd?
Ik was voor de eerste keer in tien jaar tijd blij met de keuze van mijn ouders om destijds een airco te installeren. Papa werkt in de bouw en als je dan een hele dag in die verzengende hitte hebt gestaan ben je blij om thuis te komen in een fris huis.

Genoeg gekletst en over naar mijn kaartje. De techniek die ik gebruikte zag ik eens bij GerJanne (ik kan helaas de kaart niet meteen terugvinden op dit vlijtige liesje haar blog). Ik vond het toen zo leuk en heb het uiteindelijk eens zelf geprobeerd.


Uit een witte basiskaart stanste ik veertjes van MFT. Daarna stanste ik veertjes uit verschillende tinten roze linnencardstock. Ik plakte aan de binnenkant van de kaart een laag papier, helemaal bedekt met dubbelzijdige tape. Daarna even puzzelen met de gekleurde veertjes zodat ze mooi in hun 'malletje' pasten, nog wat sequins, twine en klaar was mijn kaartje.

Vind het echt een heel leuk effect hebben!
Wat jullie?

Liefs,
x Sarah x

3 opmerkingen:

Sarah zei

Heel mooi! Eigenlijk eenvoudig maar daarom ook heel knap!
Ja GerJanne, dat is ook een bezig bijtje! Xxx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hij is prachtig Sarah, mooie techniek. Leuk dat je verschillende tinten roze hebt gebruikt, je ziet kleurtjes maar het oogt heel rustig...heel mooi.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
door de eenvoud is dit kaartje zo mooi,
prachtig zoals je de puzzel hebt opgelost!!!
Liefs van martha