donderdag 6 november 2014

Reminder Verjaardagscandy

Dag lieve allemaal!
Hi my lovelies!
 
Het is al een tijdje geleden dat jullie mijn nog gezien of gehoord hebben. Op dit moment zijn we bezig met een grote stap op privé vlak. Dat slorpt dus zeker wat tijd op, maar ook ben ik op creatief vlak bezig met een project waar ook heel wat vrouwuren in kruipen!
It's been a while since you've seen or heard me. At this moment we're taking a big step in our lives. That's taking a lot free time, but on the creative side I'm bussy with a project that is taking a lot of womanhours!
 
 
Maar goed, zoals jullie al konden lezen is dit een reminder voor mijn verjaardagscandy. De mensen die hier nog aan mee willen doen hebben nog net iets minder dan een maand tijd.
Anyway, as you already read this is a reminder for my birthdaycandy. Those of you who want to participate still have abouth a month to do so.
 
Er worden 3 prijzen uitgedeeld, wat je moet doen om die in de wacht te slepen kan je HIER lezen.
There are 3 prices to win, what you need to do to win one of them you can read HERE.
 
Hopelijk heb ik snel weer wat tijd vrij om bij jullie langs te komen!
Hopefully I have some free time in the near future to visit you guys!
 
x Sarah x

3 opmerkingen:

Willeke zei

Hoi Sarah,
ik had je inderdaad al gemist ! Inderdaad soms heb je het zo druk met privézaken dat er voor bloggen te weinig tijd over blijft. Ik wens je veel succes met je candy en met de grote stap die je in je privéleven gaat nemen,
liefs en groetjes van Willeke

Irene zei

Hoi Sarah,

Klinkt spannend, ben benieuwd wat je aan het doen bent! Ik moet je helaas teleurstellen vwb een verjaardagskaartje. Ik kan het allemaal amper bijhouden en heb me voorgenomen het bij mijn bestaande lijstje te houden en neem van me aan dat ik het geen eenvoudige beslissing vond maar ergens moet ik een streep trekken.

xx Irene

Martha zei

Hoi hoi Sarah,
ja ik miste je ook al...
maar doe lekker rustig aan bloggen komt wel weer,
liefs van Martha