donderdag 14 november 2013

Lantaarn / Lantern

'Avond allemaal!
'Evening everyone!
Yep, het is een feit! Ik heb mijn eerste papieren lantaarn gemaakt. Pfoeh, wat een werk zeg, maar het resultaat mag er wezen. Ik hou jullie niet langer in spanning. Maar je bent gewaarschuwd, het zijn heel wat foto's!
Yep, it's a fact! I've made my first paper lantern. Pfoeh, that was quite a job, but the outcome is very nice. I won't keep you any longer. But you are warned, it's an overdose of pictures!

Deze zijde heb ik aangekleed met Peaceful Tilda uit de Winter Wonderland collectie van dit jaar. Verder nog wat roosjes, plakparels en de ijssterren van Noor! Design (6002/2019)
I've decorated this side with Peaceful Tilda from the Winter Wonderland collection of this year. Further more you have some roses, selfadhesive pearls and the snowflakes from Noor! Design (6002/2019)


De volgende kant heb ik aangekleed zonder stempel. Dit keer met een andere ijsster van Noor! Design (6002/2020 + 6002/2018) en nog een Vintage Flourishes van Joy! Crafts (6003/0014)
On this side I've embellished without a stamp. Here with another snowflake from Noor! Design (6002/2020 + 6002/2018) and the Vintage Flourishes from Joy! Crafts (6003/0014)

Nog een zijde met deze bevallige Tilda Captures Stars uit de Nativity collectie van 2012. Verder weer roosjes, ijssterren van Noor! (6002/2018) en weer dezelfde Vintage Flourishes.
Another side with a lovely girl called Tilda Captures Stars from the Nativity collection of 2012. Again some roses, snowflakes from Noor! (6002/2018) and the same Vintage Flourishes.

De vierde zijde is ook weer zonder stempel. Mallen van Noor! (6002/2020 + 6002/0258-takjes-) en nog een veertje van MFT. De rest spreekt ondertussen wel voor zich.
The fourth side also without a stamp. Dies from Noor! (6002/2020 + 6002/0258-branches-) and a feather from MFT. The rest is cristalclear I gues.

Op het deksel ook plaats gelaten voor een kaarsje. Versierd met een grote strik en belletjes.
On the lid I've left some room for a tealight. Embelisshed with a big bow and bells.

De andere kant heeft wat bloemen
The other side has some flowers

Hier foto's in het donker met het LED-lichtje aan
Here some pic's in the dark with the LED-light on

En nog wat close-ups:
And some close-ups:

Voor het patroon ben ik uitgegaan van mijn houten lantaarn
For the template I looked at my wooden lantern

Dit project mag meedoen aan volgende challenges:
This projects is enrolled at next challenges:
* Tilda Captures Stars 2012, Peaceful Tilda 2013 *
* the RED lights, flowers, winter *


Ik hoop dat jullie er weer van genoten hebben!
I hope you've enjoyed it!

xXx

27 opmerkingen:

Nicole zei

Ik ben er helemaal stil van Sarah!! Ik vind je lantaarn helemaal geweldig!! Ik kijk mijn ogen uit en weet niet waar ik eerst moet kijken. Ik blijf heen en weer scrollen hahah!! Meid, ik zit hier helemaal te genieten!! Liefs, Nicole

Plony zei

Schitterend gedaan!!!!! Echt geweldig mooi en zoveel te bewonderen.....te gek!
Liefs van Plony

GerJanne zei

Wauw Sarah, wat zul je een geweldig gevoel hebben nu het af is met dit resultaat. Echt schitterend!! Denk je dat je alles gehad en bewonderd hebt, komt er nog zo'n super deksel! Beeldschoon.
Je kunt ook meedoen bij Krea2day....Kijk maar eens.
Groetjes,
GerJanne

Erica ♥ zei

Jeetje wat schitterend zeg, daar zal
heel wat werk in hebben gezeten,
maar dat wordt wel beloond !
Prachtige foto's heb je ook gemaakt !
Liefs van Erica ☼

Antoinette Voorn zei

Zoooooo hoe knap is dit!!!!! Heb je dat helemaal zelf uitgetekend het patroon??? Hij is zo gaaf!

Martha zei

Hoi hoi Sarah, geweldig zeg, wat een mooi resultaat, helemaal nagemaakt, wat knap!!!
Helemaal geweldig!
Groetjes van Daatje

Hermien zei

Prachtig werk...

groetjes Hermien

Cathy Lee zei

Fabulous lantern, Crea. It is beautiful with the candle light. So delicate. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
Hugz,
Cathy Lee

Annemie zei

Wauw, dat is schitterend gemaakt Sarah!
Ik kan mij inbeelden dat er veel werk aan was, maar het resultaat mag er wezen!

Lieve groeten, Annemie

Cinderella zei

Wauw zeg helemaal geweldig
Liefs Cinderella

Irene zei

WOWIEEEEEEEEEEEEE wat is dit weer schitterend Sarah en juist fijn dat we zo veel foto's hebben om het allemaal goed te kunnen bekijken!!

xx Irene

Susie Sugar zei

Wow what a stunning creation and a wonderful keepsake
Love it
Hugs Susie xx

Patti Jo zei

Wonderful job making this lantern....it is adorable!!! Great decoration! Thank you for joining us at the Magnolia-licious Challenge Blog!

Elaine zei

I am so very sorry this comment is late! I've been so busy at work and now I am trying to catch up with comments.

WOW!!!! Your lantern is amazing!!
Not an overdose of pictures at all, we needed lots of photographs to see it all!
This is so beautiful and a true work of heart...love it ♥

Big hugs
Elaine xxx

Unknown zei

Wow!!!what a adorable lantern, amazing !! Thanks for joint with us at Fashionista Challenge
Hugs
Betty

mae zei

Beautiful creation! Thanks for joining us at Stamp and Create with Magnolia.
Hugs,
Mae

Marjolein zei

Wat een werk, maar ooh wat is je lantaarn prachtig geworden zeg!
En heel gezellig, nu met de vele donkere avonden in de wintertijd.
Groetjes,

Marjolein

Lacey Stephens zei

Wonderful Creation! I love all of the details and your beautiful coloring. Thank you for playing along with the Stamp and Create with Magnolia "Anything but a card" challenge. We have another challenge for you today: Winter Gifts. We hope you will play along again soon.
~Lacey
www.stampandcreate.com
Stamp and Create with Magnolia Challenges

Romy zei

Jeetje, wat onwijs mooi! Geweldig idee om een lantaarn te scrappen en het resultaat ziet er prachtig uit.

Mieke zei

Zooooo moooi!!! Echt, whaw!!!

Elise zei

Wow wow wow .. what a FABULOUS creations! You totally rocked it! Gorgeous all around .. love it!

Big Hugs,
Elise

Yvonne zei

Wowie...wat eenschitterende creatie!
Dank je wel voor het meedoen met de DML Challenge!
Groetjeszzz,
Yvonne

Crealin zei

Hoi Sarah,

wat een mooie lantaarn, ik kan goed geloven dat je hier veel werk aan gehad hebt maar het resultaat mag er zijn!

Groetjes,

Lins

Klaudia/Kszp zei

Very beautiful lantern :)

Barbara GR zei

Gorgeous creation!!!
Looks so cute!!! Love it..
Hugs, Barbara
(P.S. pop over my blog ... would you like a Birthday card...)

Unknown zei

Hi Sarah,
Gorgeous project; so beautifully decorated. It looks even more festive with the lit candle. Thanks for joining us at LLC for our Christmas challenge.
Hugz, Sandy
Owner & Operator @ Live & Love Crafts

Scraptastische hobby zei

Sandra wat een geweldige lantaarn, je kent me nog niet, maar ik zag dat je gewonnen had met deze creatie bij
LLC en dacht ik moet toch even kijken en wouw helemaal te gek gedaan en je vele werk wordt beloond. Veel plezier met je prijs!!
Groetjes van Gerie