dinsdag 22 oktober 2013

Homemade flowers

Dag allemaal!
Hi everyone!
 
Eerst wil ik mijn nieuwe volgers, Annemie - Cathy Lee - Marjolein, welkom heten!
First of all a warm welcome to my new followers, Annemie - Cathy Lee - Marjolein!
 
Een tijdje geleden vertelde ik al dat ik mijn cherry blossoms zelf gemaakt had. Vandaag aan de slag gegaan om mijn voorraad bloemen aan te vullen!
A while ago I told you guys I made my own cherry blossoms. Today I've made some more to compliment my stock!
 
Ik wilde ze graag weer even met jullie delen. Zo krijgen jullie misschien zelf zin om aan de slag te gaan!
I'd like to share them with you. Maybe your hands start itching and make some of your own!
 
 
Dit zijn alle bloemen die ik vandaag maakte.
These are all the flowers I've made today.
 
 
Ik heb eerst met de Retro Flower pons van EK Succes (middelmaat) bloemetjes uitgeponst uit restjes correspondentiekaarten. Je hebt twee stansjes nodig om één bloem te maken.
First I've cut some flowers with my Retro Flower punch from EK Succes (middle one) out of some scraps from correspondence-cards. You need two cut-outs to make a flower.
Daarna distressed en voorzien van flower stamens.
Then distressed and put some stamens true the middle.
 
 
Dusty Concord - Victorien Velvet
 
 
Victorien Velvet - Bladzijdes uit een oud boek / Pages from an old book
 
 
Wild Honey - Stormy Sky
 
 
Stormy Sky - Frayed Burlap
 
 
Frayed Burlap - Victorien Velvet
 
 
Wild Honey - Frayed Burlap
 
Door de felheid van het distressen EN de kleur van de stamens te veranderen kan je eindeloze combinaties maken.
By changing the sharpness of the distress AND the colour of the stamens you can make endless combinations.
 
Ik hoop er morgen weer met een nieuw kaartje te zijn. Ik kan jullie alvast verklappen dat er zelfgemaakte bloemen op zullen zitten! Zie ik jullie dan?
I hope to be back tomorrow with a new card. A little sneak peak, there will be homemade flowers! See you guys then?
 
x

9 opmerkingen:

Irene zei

Een heel werk maar dan heb je ook wat zeg, ze zien er super uit!!!!

xx Irene

Anita Meijer zei

Oh wauw dat heb je super gemaakt, wat een werk zeg, maar echt top.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Zooo wat een werk maar allemaal echt super mooie bloemen! Petje Af hoor!

GerJanne zei

Wauw!!! Sarah wat is dit geweldig! Ik kijk echt mijn ogen uit. Ze zijn niet van 'echte' te onderscheiden!
Groetjes,
GerJanne

Richtsje zei

Geweldig mooi gemaakt Sarah! Ik ben net zoals de voorgaande blogsters helemaal onder de indruk van deze bijzondere mooie bloemen! Wat een werk maar wel met een gaaf resultaat!

Groetjes Richtje

Marina zei

Wow! You're a busy bee ;O)... and all flowers are wonderful!

Hugs,
Marina

Annemie zei

Geweldig mooi gemaakt Sarah, ik denk dat je er ook wat geduld moet voor hebben...

Lieve groeten, Annemie

Erica ♥ zei

Geweldig gemaakt, ziet er gaaf uit,
en ook altijd handig om in voorraad
te hebben ☺
Liefs Erica ☼

Mieke zei

Wat zijn ze mooi!